Kan ikke logge ind på visse tråde

Forums Feedback til hjemmesiden Kan ikke logge ind på visse tråde

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by Lars Gehrt 2 weeks, 3 days ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    mediumaevum
    Participant

Siden I fik jeres nye forum, har jeg haft problemer med at logge ind. Dvs. det går fint nok at logge ind på forsiden, og den holder da også login ved nogle af trådene.

Men nu har jeg problemer med denne tråd:

Pixie3D kommer til tablets og mobil telefoner

Selvom jeg er logget ind, og har valgt at huske mit login, glemmer den det så snart jeg trykker på den nævnte tråd. Det betyder, at jeg ikke kan besvare kommentarer i nogle tråde.

At logge ind igen løser ikke problemet. Lige så snart jeg trykker på linket, glemmer den mit login.

Det har været et problem i andre tråde også, men nu ville jeg lige give et konkret eksempel.

Pixie3D
    Participant

Jeg har ogsaa desvaerre ogsaa oplevet diverse tekniske problemer med nye forum. Ud over login problemer, hvilket faktisk har virket fint i et stykke tid, har jeg blandt andet pt. en sort firkant der bloker det meste af tesksten i denne traad.

Lars Gehrt
    Keymaster

Tak for jeres feedback. Problemet ligger simphelthen med WordPress platformen. Forummet er en integreret del af wordpress og jeres accounts er linket op til dette. Kan se at jeres problemer er kommer efter den seneste WordPress opdatering.

For at hjælpe skal i nok clear jeres cache og prøve på at logge ind igen. mange af de her login problemer opstår når der er cahcet.

Lars

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.